Tuesday, November 1, 2011

Cuti sekolah nak maii dah..

Tak lama lagi cuti sekolah dah datang...aku dgn prot yg sarat berisi 5 bulan nie dok pkir2 apa aktiviti sesuai tuk anak aku yg sulong tu.Bergantung kepada budjet..nak lepak umah mak sebulan pon macam xdaya dgn anak kecik2 nie...

Kelas berenang kat pusat renang ipoh mungkin comfirm disambung macam tahun sudah...tapi tengah mencari-cari aktiviti macam silat kew...karate ker..bagi dia bersukan sikit...tapi pening aku carik kat are Ulu Kinta tapi macam xda jew...

Kawan laki aku ada cakap nak training bawak kuda untuk budak2 8x latihan rm250 ada kat padang polo..tapi tengah pikir budjet pulak...berenang rm50...kot nak bg kelas B.I dgn Math...tengok periksa akhir nie macam lemah sikit...

Bukan apa..kalau xkasi aktiviti jawabnya tv ..laptop game jew la...petang lepas taman depan umah pon takat sejam dua jew...nak pergi bercuti..aku dgn al boyot..dgn anak kcik2 lagi..adoi...bercuti ronda2 jew kot..laki pon macam2 aktiviti kursus dgn kerja..jadual dia pon dah padat..

Klau ada yg tahu maklumat ttg pusat beladiri kat area kinta kew..bleh la bgtaw....

No comments:

Post a Comment

budi bahasa budaya kita